گروه زیارتی ریحانه کربلا

هتل برج الاماره کربلا

هتل برج الاماره در شهر کربلا، یکی از هتل های درجه یک کربلا است که از نظر موقعیت مکانی،  در ابتدای خیابان باب بغداد و در کنار نهر علقمه قرار گرفته است.

این هتل با حرم ابالفضل العباس(ع) و امام حسین (ع) حدودا 15 دقیقه پیاده فاصله دارد.

هتل برج الاماره شامل 12 طبقه و 280 تخت میباشد. رستوران این مجموعه در طبقه 12 ام واقع است. وقتی از درب ورودی وارد هتل میشوید، یک لابی بسیار بزرگ و زیبا میبینید که مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. نماز خانه آن نیز در طبقه 11 ام واقع شده.

اتاق های هتل و امکانات آن

هتل برج الاماره

 

 

 

 

 

 

 

این هتل دارای  اتاقهای دوتخته، سه تخته و چهار تخته است. اتاقهای این هتل شامل سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلوزیون ال سی دی با کانالهای ماهواره ای، وایفای رایگان در تمامی طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی،سشوار، لوازم بهداشتی مثل شامپو، صابون و مسواک و…،یخچال، کمد لباس و جالباسی،ایینه،فرش و …. است.

یکی از مزیت های اتاقهای این هتل، بزرگی و جادار بودن آنهاست. از پنجره ی بیشتر اتاقهای اینجا نهر علقمه و مقام صاحب الزمان (عج) بطور کامل دیده میشوند.

شما با توجه به تعداد اعضای خانواده میتوانین اتاق دوتخته،سه تخته یا چهار تخته را رزرو نمایید. پذیرش این هتل بصورت 24 ساعته فعال است.

برج الاماره در فاصله یک دقیقه ای از مقام امام زمان و بازار امام صادق قرار دارد.

هتل دارای آسانسور های بزرگ با قابلیت حمل بار است. لاندری هتل نیز فعال است اما هزینه آن جداگانه اعمال میشود.

قوانین این هتل:

تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و تخلیه اتاقها ساعت 12 میباشد.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

استعمال دخانیات و قلیان در اتاقهای این هتل ممنوع است.

سخن پایانی

هتل برج الاماره یک هتل نوساز درکربلاست که از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به حرم و بازار و … شرایط بسیار خوبی دارد. اگر به دنبال یک هتل تمیز با غذای با کیفیت و آشپز ایرانی هستید هتل برج الاماره پیشنهاد ما به شماست.

 

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن