گروه زیارتی ریحانه کربلا

هتل دارالبیضا کربلا

هتل دارالبیضا کربلا

همانطور که میدانید، یکی از دغدغه های مهم زائرین در سفر به کربلا نزدیک بودن هتل به حرم است.

معرفی هتل دارالبیضا کربلا

هتل دار البیضا کربلا یکی از هتل های نزدیک به حرم امام حسین (ع) است. این هتل در فاصله ی 5 دقیقه ای از حرم قرار دارد. دارالبیضا کربلا در ابتدای شارع باب القبله امام حسین(ع) است. از نظر کیفیتی در حد متوسط و قابل قبول است. می توان آن را جز هتل های 3 الی 4 ستاره دسته بندی نمود ولی نزدیکی آن به حرم برای زائرین اولویت اول را دارد.

گروه زیارتی ریحانه کربلا تور کربلا با هتل دارالبیضا را با مناسب ترین قیمت در اختیار زائران امام حسین(ع) قرار می‌دهد. ساختمانی بزرگ که شامل 180 تخت خواب است. مساحت تقریبی اتاق ها از 20 متر مربع برای یک نفر شروع و به سوئیت 6 نفره با مساخت تقریبی 70 متر مربع می رسد. اتاق های این هتل با اندازه‌ استاندارد و با دید مناسبی ساخته شده است. دکوراسیون این هتل زیبا و شیک است و چندین طبقه دارد. دارالبیضا دارای اتاق‌ها با ظرفیت هایی از جمله اتاق دو تخته سه تخته چهار تخته و سوئیت 5 تخته است. فضای این هتل تمیز است و استایل آن شیک و زیباست.

امکانات هتل دار البیضا کربلا

امکانات این هتل وای فای رایگان 24 ساعته در تمامی اتاق ها و لابی، سیستم تهویه در تمامی محل ها ،حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجزا برای اتاق های دو نفره و سرویس فرنگی برای اتاق های 3 نفره، کمد لباس،سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون متصل به آنتن ماهواره ای، دسترسی برای معلولان و سالمندان و رمپ مجزا و آسانسور های بزرگ، اتاق سیگار، نمازخانه بزرگ و سالن غذاخوری کاملاً مجزا که پذیرای زائرین است. نمازخانه بزرگ این هتل محل برگزاری مراسم و مولودی برای جشن ها، مراسم عزاداری و مجلس سفره حضرت رقیه(س) است. لازم به ذکر است که ورود هرگونه حیوان خانگی در این هتل ممنوع است.

ساعات پذیرش و ویژگی خاص هتل دارالبیضا کربلا

طبق قوانین، ورود هتل دار البیضا 14 بعد از ظهر و خروج از آن ساعت 12 ظهر انجام می‌شود. 2 ساعت زودتر از ساعت تحویل به دلیل تمیز کردن هتل برای مسافر بعدی است. هزینه کودکان زیر 3 سال در این هتل رایگان است. همچنین لازم است بدانید رزوش های این هتل مسلط به زبان فارسی هستند.

غذای هتل دارالبیضا کربلا

هتل دارالبیضا دارای آشپز ایرانی است. بنابراین غذایی که در این هتل طبخ و سرو می‌شود ایرانی است. برای این رستوران منوی انتخابی نهار و شام وجود دارد. منوی این هتل بصورت صبحانه بوفه و نهار و شام به صورت انتخابی با میز سالاد بار و دورچین و 2 مدل میوه است.

لوکیشن هتل دارالبیضا کربل

لوکیشن این هتل در باب القبله امام حسین (ع) قرار دارد. برای این منظور شما می‌توانید از باب قبله امام حسین( ع) به طرف حرم امام حسین (ع) بعد از شارع جمهوری وارد حرم شوید.  طبق لوکیشنی که مبینید، این هتل به بین الحرمین،خیمه گاه، شارع شهدا و شارع سدره نیز نزدیک است. خیابان باب القبله امام حسین در بین زائرین محبوب است چون هم دسترسی سریع به خیمه گه و تل زینبیه خواهید داشت و هم اینکه به ورودی اصلی حرم امام حسین که درب باب القبله است نزدیک است. لینک گوگل مپ این هتل را اینجا ببینید.

شما میتوانید رزرو این هتل را با ارزانترین قیمت با گروه زیارتی ریحانه کربلا انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتار اینجا را کلیک کنید.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Pinterest
LinkedIn
Email
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن