گروه زیارتی ریحانه کربلا

تور کربلا هتل 5 ستاره

تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره

شهر کربلا و نجف به سبب وجود حرم ائمه مورد استقبال بسیار زیاد مسلمانان بخصوص شیعیان جهان است. از انجایی که عراق یک کشور جنگی است و در طول تاریخ متحمل حادثه های گوناگون است، بیشتر شهر های این کشور تخریب شدند. البته شهر های نجف و کربلا به مرور زمان ساخته شد و در حال پیشرفت هستند.

هتل های کشور عراق از نظر کیفیت و تمیزی نسبت به هتل های ایران کمی ضعیف تر هستند. پر واضح است که مدل وی آی پی و پنج ستاره در کربلا و نجف بسیار کم است. قصرالدر در نجف و هتل بارون در کربلا جز بهترین هتل های نجف و کربلا هستند که وی ای پی و ویژه محسوب می‌شوند.

هتل قصرالدر نجف

تور هوایی کربلا با هتل 5 ستاره قصرالدر نجف بهترین هتل 5 ستاره در شهر نجف

یکی از هتل های معروف در رفتن به تور کربلا هتل 5 ستاره، هتل قصرالدر نجف است. این هتل در خیابان زین العابدین نجف و در فاصله 100 متری از حرم امیرالمومنین قرار دارد. شما حدودا با 1 دقیقه پیاده روی به حرم می‌رسید. لینک گوگل مپ این هتل را ازینجا ببنید. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به داشتن یک رستوران مشرف به حرم در طبقه یازدهم و اتاق‌های بزرگ اشاره کرد. علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ هتل در طبقه هفتم با نمایی از حرم، خاطره‌ای زیبا برای زائرین رقم می‌زند. سرویس غذایی این هتل صورت بوفه از و سلف سرویس است.

هتل بارون کربلا

تور کربلا هوایی با هتل بارون کربلا زیباترین هتل پنج ستاره در عراقتور هوایی با هتل 5 ستاره بارون کربلا بهترین هتل کربلاهتل بارون در کربلا بهترین و تنهاترین هتل 5 ستاره در کربلا تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره و بین المللی بارون در کربلا

از جمله بهترین تور هوایی با هتل 5 ستاره، می‌توان به هتل 5 ستاره البارون اشاره کرد. این هتل لوکس ترین هتل در شهر کربلا است. در عین حال بلندترین ساختمان شهر کربلا به محسوب می‌شود. برای زائران نیز تجربه ای از مهمان نوازی سنتی اعراب را در کنار طراحی مدرن و امکانات به روزش ارائه می‌کند. این هتل با حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس حدودا 2 کیلومتر فاصله دارد.  همچنین این هتل در هر دو ساعت سرویس رفت و برگشت رایگان به حرم دارد.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن ورزی، کافه، اتاقهای لوکس و 9رستوران اشاره کرد. آدرس هتل بارون در شارع شهر الحسین و در میان نخلستان قرار دارد.

آیا شما قصد سفر به تورهای وی آی پی کربلا را دارید؟ می‌توانید با کارشناسان ریحانه کربلا در تماس باشید و رزرو این تورها را انجام بدهید. برای دیدن لینک گوگل مپ هتل بارون اینجا را کلیک کنید. تور کربلا هوایی با هتل 5 ستاره معمولا بصورت 4 شبه انجام می‌شود . هزینه ترانسفر فرودگاهی بصورت جداگانه در این تورها محاسبه می‌شود.

اگر شما تعداد شب های بیشتر نیز بخواهید می‌توانین رزرو آن را انجام دهید. زیارت کاظمین و سامرا شامل این تورها نمی‌شود. در صورتیکه شما قصد زیارت به کاظمین و سامرا داشته باشید هزینه آنها نیز بصورت جداگانه محاسبه می‌شود. هتل های مثل هتل نعیم الوارث، جنه الحسین، کورال در کربلا جز گرید هتل های خوب محسوب می‌شوند. هتل ارض السهله، قصرالکاظمیه، کوثر و روتانا در نجف هم جزو هتل های بسیار خوب شهر نجف هستند.

اگر تمایل به مشاهده تخفیفات ویژه تور کربلا با هتل وی آی پی دارید این لینک کلیک نمائید.

فواید هتل های 5 ستاره با تور VIP

  • غذای سلف سرویس در 3 وعده صبحانه، نهار و شام 
  • میان وعده میوه + شیر و کیک 
  • سرویس ایاب و ذهاب از هتل تا حرم و بلعکس به صورت رایگان
  • بالاترین درجه تمیزی مطابق قوانین هتل های 5 ستاره بین المللی
  • سرویس ویژه از فرودگاه نجف به هتل محل اقامت
  • سرویس لاندری هتل ها در کربلا و نجف 
  • استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی
WhatsApp
Email
Telegram
Facebook
Pinterest
Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن